Назва проекту: "Міжнародний молодіжний проект "Шостка-Лібенау"
Виконавець проекту: секретаріат Правління МГО "МФ "Взаєморозуміння і толерантність"
Координатор проекту: Сочка Л.І., керівник-головний спеціаліст відділу міжнародних зв’язків і розвитку програм
Термін дії проекту: 01.09.2013 р. – 31.10.2014 р.
Бюджет проекту: 71 800 грн.
Учасники проекту: гімназія з поглибленим вивченням німецької мови у м. Шостка, Молодіжне об"єднання німецької срілки "Документаційний центр дослідження історії порохового заводу Лібенау", гімназія ім. Альберта Швайцера, ФРН
Мета проекту: спонукання молодого покоління до вивчення маловідомих сторінок історії Другої світової війни, пов’язаних з історією окупації та примусової праці, поширення цих знань у суспільстві. Пропаганда ідей гуманізму, толерантності та демократичних цінностей. Руйнація стереотипів, протидія екстремізму та ксенофобії, розвиток німецько-українських відносин.
Опис проекту: Проект передбачає регіональні дослідження, які проводяться групою школярів у Шостці та молодіжним об’єднанням у Лібенау на тему долі примусових працівників періоду нацизму, вивезених з Шосткінського району на роботи на пороховий завод Лібенау-Штайєрберг. Молоді люди відкривають для себе свою малу батьківщину з історичного ракурсу, через власні пошуки, знайомство з біографіями очевидців, історіями власних родин, спілкування з німецькими однолітками та обмін результатами досліджень. Пошукова група гімназії у складі 8 учнів та 2 педагогів відвідує Лібенау та приймає у себе таку ж партнерську групу з Лібенау. Проект є супутнім до проекту створення меморіальної експозиції при Краєзнавчому музеї Шостки, покликаний в тім числі створити позитивний ґрунт для громадської думки та підвищити резонанс експозиції.
Регіон дії проекту: Шостка (місто та район), Сумська область, Україна
Лібенау, Штайерберг, Нінбург, Нижня Саксонія, ФРН
Методи роботи:
-
Ознайомлення учнів з темою шляхом лекцій, семінарів.
-
Самостійна робота з друкованими, музейними матеріалами та інтернет-джерелами, аналіз
-
Навички роботи з архівними документами
-
Перегляд документальних та художніх фільмів, обговорення
-
Усна історія: проведення інтерв’ю з очевидцями. Активне навчання на прикладах локальної історії.
-
Навчання основ фотомистецтва, практика фотодокументування (місцевість, звідки вивозились примусові працівники; біографія людини у фотографіях; пороховий завод Шостки; перебіг проекту)
-
Створення власного продукту (шкільна фотовиставка)
-
Мовна практика: розвиток навиків розмовної німецької та англійської мов, засвоєння тематичної лексики, переклад листування, документів.
Очікувані результати:
Останні новини
- 24.05.2021: Додаткові послуги
- 09.09.2020: у Шостці відбулася презентація сайту та 3-D туру по меморіально-освітньому комплексу «Родинна пам’ять»
- 20.02.2020 НАДАННЯ ДОПОМОГИ ВІД СПІЛКИ КОНТАКТИ
- 04.02.2020 КОЛИШНІ РАДЯНСЬКІ ВІЙСЬКОВОПОЛОНЕНІ
- 03.01.2019: Програма медичної допомоги жертвам нацистських переслідувань